Tikki Shoes vă livrează produsele comandate atât pe întreg teritoriul României, cât şi internaţional, la adresa cu care v-aţi înregistrat pe site-ul nostru, sau la adresa alternativă specificată în procesul de finalizare a comenzii.
Livrarea este de asemenea gratuită pentru comenzile online cu valoare peste 249 RON, pentru toate localitățile din România din rețeaua firmei de curierat.
Pentru comenzi a căror valoare este mai mică sau egală cu 259 RON, costul de livrare este 10 RON pentru localităţile din rețeaua firmei de curierat, indiferent de modalitatea de plată - ramburs sau plată on-line.
Comenzi internaționale
Pentru comenzile a căror destinație este în afara României, livrarea este gratuită dacă valoarea comenzii atinge sau depășește pragul specific țării de destinație, prag menționat în tabelul de mai jos. Pentru comenzile cu valoarea mai mică decât pragul specific acelei țări, sau cu destinația într-o țară nespecificată în tabel, calculul transportului se face automat pe site în funcție de destinație și de greutatea coletului, iar plata se efectuează în avans prin card sau PayPal. Livrarea se efectuează prin DHL, GLS sau DPD, la adresa de livrare menționată în contul dvs. de pe site, sau la o adresă distinctă, indicată în procesul de finalizare a comenzii.
Costurile de livrare vor fi indicate expres în timpul procesului de finalizare a comenzii.
Atenție!
Pragul de gratuitate diferă de la o țară la alta, vă rugăm verificați tabelul de mai jos.
Procesarea comenzilor
Termenul de procesare a comenzilor - care nu include și timpul de livrare efectivă - este de 2-4 zile lucrătoare pentru comenzile individuale, respectiv 2-6 zile lucrătoare pentru comenzile complexe (de grup). Termenul începe de la data când comanda a fost confirmată prin email, cu condiția ca plata să fie deja confirmată atunci când aceasta se face în avans.
Tikki Shoes intenționează întotdeauna să efectueze livrarea în intervalul comunicat. Cu toate acestea, trebuie să aducem la cunoştinţă că livrarea poate uneori întârzia din cauza unor evenimente în afara controlului nostru (sărbători legale, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice ale terților, zona de livrare etc.), dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmării comenzii. Comenzile pot fi anulate când termenul de livrare depăşeşte 30 de zile.
O notificare prin email este trimisă atunci când coletul a fost predat firmei de curierat. Livrările se efectuează de luni până vineri.
Riscuri transport
Pierderea sau deteriorarea produselor în timpul transportului sunt riscuri pe care cumpărătorul trebuie să le ia în calcul. Coletul trebuie deschis și verificat de cumpărător sau de persoana desemnată de cumpărător să îl recepționeze la sosire, în prezența curierului. După semnarea documentelor de transport, toate riscurile legate de produse - inclusiv pierderea sau deteriorarea lor - devin responsabilitatea cumpărătorului sau a persoanei terțe care a intrat în posesia bunurilor.
Login and Registration Form