Termeni si conditii afiliere

Prin marketing afiliat, încurajăm persoanele cu o prezență online să comunice despre importanța încălțămintei barefoot, utilizarea acesteia în viața de zi cu zi, precum și despre modul în care folosirea materialelor atent selecționate are un impact pozitiv asupra planetei.

Afiliatul, în schimb, câștigă un procent din fiecare vânzare efectuată prin site-ul nostru dacă cumpărătorul folosește codul său atunci când plasează o comandă. Noi, brandul, stabilim astfel un acord cu ei, afiliații, pentru a colabora într-un mod corect și de lungă durată.

Mai jos sunt termenii și condițiile oricărei colaborări între brand și afiliat.


Cuprins:


Structura comisionului

Plata comisionului

Retrageri

Codul afiliatului

Promovări oneste

Bonusuri

Anularea comenzilor

Explicația codului de comision

Loialitatea față de brand

Utilizarea neautorizată a mijloacelor brandului

Politica privind cookie-urile

Dreptul de proprietate asupra conținutului

Giveaway-uri

Conformarea cu legislația

Dispute și modificări ale T&C

Condiții de încetare

 

Structura comisionului 

Comisionul se bazează pe un model Pay Per Sale, cu un cod unic de reducere oferit fiecărui afiliat la înregistrare și aprobare în sistemul nostru. Afiliatul câștigă 5% din valoarea totală a comenzii plasate de un client, care, la rândul său, primește o reducere de 10% atunci când folosește codul unic al afiliatului. În total, comisionul sau reducerea ajunge la 15% din prețul total al produsului pe site. Aceste cifre pot suferi modificări în funcție de adăugarea de noi programe sau modificarea celor existente.

 


Plata comisionului 

Comisionul se plătește după 30 de zile de la data la care comanda a fost confirmată și achitată. Brandul aprobă manual plățile, indiferent de valoarea lor. Dacă o comandă este anulată din orice motiv, comisionul va fi de asemenea anulat și scăzut din totalul afișat în tabloul de bord al afiliatului.

Afiliatul este responsabil pentru raportarea și plata taxelor aferente comisioanelor câștigate, conform legislației fiscale locale. Dacă moneda utilizată este alta decât Leul românesc (RON) pentru România sau Euro (EUR) pentru țările unde această monedă este utilizată, comisionul va fi schimbat în moneda selectată prin metoda de plată aleasă de către afiliat.

Dacă apar întârzieri în plată din cauza unor erori de sistem, probleme bancare sau alte circumstanțe neprevăzute, acestea vor fi gestionate individual până la soluționarea problemei.

 

Retrageri

Suma minimă pe care o puteți solicita pentru retragere este de 200 Lei sau 40 Euro. Dacă această sumă a fost atinsă sau depășită, afiliatul poate solicita o retragere din cont, iar brandul o va aproba manual.

 

Codul afiliatului

După aprobarea în program, afiliatul primește un cod unic pe care îl poate folosi pentru promovarea brandului pe platformele sale. Pe lângă codul inițial, care este un șir generat aleatoriu de numere și litere, afiliatul poate solicita un cod mai simplu, ușor de utilizat de către cumpărător.

Exemplu: Dacă codul inițial este 2R4IRUH21A, codul mai simplu poate fi RUTH15. Ambele coduri generează aceeași acțiune – plătește 5% pentru afiliat și 10% reducere pentru cumpărător, deci nu contează care este utilizat.

 

Promovări oneste 

În timpul colaborării, brandul va informa afiliatul despre produsele noi, reducerile viitoare și orice alte detalii relevante. Totuși, dacă afiliatul recurge la practici de marketing înșelătoare sau neetice, contul său va fi imediat închis, iar comisioanele vor fi anulate. Acest lucru include informații false sau orice tip de conținut ilegal sau părtinitor. Dacă afiliatul provoacă daune brandului sau unui client, responsabilitatea este exclusiv a afiliatului.

 

Bonusuri 

Dacă afiliatul depășește 100 de vânzări într-o lună, perioada de retragere a banilor scade de la 30 la 15 zile, în semn de mulțumire pentru eforturile sale. De asemenea, dacă afiliatul câștigă peste 10.000 Lei sau 2.000 Euro, acesta va fi promovat la un nivel superior, cu timpi de retragere mai rapizi și comisioane mai mari. Aceste creșteri vor fi comunicate per caz, iar când unul dintre criterii este îndeplinit, brandul va înștiința afiliatul despre ce are de făcut.

 

Anularea comenzilor

Dacă o comandă este anulată după ce a fost aprobată și plătită, iar clientul returnează produsul, comisionul va fi anulat atât pentru afiliat, cât și pentru cumpărător. Toate comenzile anulate, chiar și cele anulate după confirmarea plății, vor fi supuse returului dacă se află în timpul de retur legal din punct de vedere al legilor locale sau internaționale.

 

Explicația codului de comision

Comisionul este format din două părți:

5% din prețul principal al produsului merge la afiliat dacă finalizează cu succes o vânzare. Acest lucru se întâmplă în momentul în care un cumpărător, influențat de către afiliat, folosește codul unic în ultimul stadiu de finalizare al comenzii sale, după care plătește și nu cere banii înapoi odată ce produsul ajunge în posesia sa.

10% din prețul principal este redus pentru cumpărător. Asta înseamnă că, cumpărătorul final primește 10% discount adăugând codul său la finalizarea comenzii. Astfel, brandul suportă un cost total de 15% din prețul principal al produsului, 5% mergând spre afiliat și respectiv 10% spre cumpărător sub formă de reducere.

 

Loialitatea față de brand 

Deși afiliații pot colabora cu mai multe branduri, recomandăm menținerea unui număr redus de colaborări pentru autenticitate și implicare reală cu audiența lor. Lucrul cu prea multe branduri ar putea duce la suprasaturarea opțiunilor utilizatorilor, care duce la vânzări puține și interacțiune slabă între afiliat și publicul său.

 

Utilizarea neautorizată a mijloacelor brandului

Afiliatul nu trebuie să:

- Pretindă că reprezintă brandul, sau să folosească orice fel de conținut neautorizat pentru a promova produsele pe care vrea să le vândă cu cod;

- Facă afirmații false sau înșelătoare, pe care să le folosească la promovare;

- Liciteze pe cuvinte-cheie de marcă (ex. Google Ads), dacă nu există un acord în acest sens;

- Folosească conținut fals, recenzii inventate sau spam.

- Trimită materiale promoționale via email de tip spam cu materiale ale brandului.

Fiecare colaborare care este depistată ca încălcând aceste reguli se va încheia de îndată.

 

Politica privind cookie-urile 

Brandul nu folosește cookie-uri pentru codurile de afiliat. Codurile sunt aplicabile la checkout și sunt recunoscute direct de sistem, fiind unice pentru fiecare caz în parte, astfel că brandul nu trebuie să monitorizeze activitatea cumpărătorilor. Odată ce codul este folosit, sistemul îl recunoaște și asociază cumpărăturile clientului cu acesta, oferind automat deținătorului codului comisionul aferent.

 

Dreptul de proprietate asupra conținutului

Afiliatul își păstrează dreptul asupra conținutului creat, dar brandul își rezervă dreptul de a-l reutiliza pentru promovare, fără modificări. Materialele oferite de brand (logo-uri, imagini, texte, video) rămân proprietatea brandului și pot fi eliminate la cerere.

 

Giveaways

Afiliatul poate organiza giveaway-uri pe cont propriu. Brandul va furniza produsul ca o comandă obișnuită, care trebuie plătită de afiliat. Brandul nu este responsabil pentru organizarea sau livrarea premiului.

 

Conformarea cu legislația în vigoare

Afiliatul trebuie să respecte regulile FTC, GDPR și alte legi internaționale. Afiliatul trebuie să specifice faptul că există o colaborare cu brandul, de obicei prin promovarea directă a codului de reducere în postările sale.

 

Dispute și modificări ale T&C

Disputele vor fi soluționate prin mediere sau arbitraj. Brandul își rezervă dreptul de a modifica termenii cu notificare prealabilă.

 

Condiții de încetare 

Colaborarea încetează imediat dacă oricare dintre termenii și condițiile sunt încălcate.