Sandale dama VIBE V2 - Black

Brand
TIKKI
Cod produs
SF2_43
În stoc
Numai %1 ramase
330,00 RON

Fețe din piele nappa premium

Căptușeală din piele fără crom

Branț din piele tabacită vegetal

Cauciuc Vibram Supernewflex de 6mm

Foarte ușoare - cca 235gr

Tabel de mărimi disponibil aici

Vă rugăm să  consultați tabelul de mărimi înainte de a comanda!

Tabel mărimi

Decrease
Increase
Produse favorite

Răgaz, un refugiu de la ce îți place poate mai puțin la vară. Am creat sandalele VIBE după principiile barefoot ca să nu te bată, să nu te incomodeze la mers, să nu le încurce prea multe barete sau șireturi care pot, și ele, să te rănească. În schimb, să te protejeze de asfaltul fierbinte, să îți lase piciorul liber ca și cum ai călca direct pe sol, să fie foarte ușoare pentru când soarele apasă greu, să îți facă viața comodă și zilele calde mai ușor de parcurs.

Le reimaginăm și adaptăm continuu, deci enjoy noile modele pe care le scoatem an de an. Ne dorim să meargă la toate ținutele tale și să se întâlnească peste tot cu stilul tău vestimentar.

 

VIBE CREAM sunt făcute din piele nappa premium. Tălpile Vibram Supernewflex de 6 mm îți asigură pași fără șoc pe orice suprafață, branțurile sunt din piele tăbăcită vegetal și au căptușeală chrome free. Sfatul nostru este să treci prin toate colecția și să alegi ce se potrivește cel mai bine stilului tău de viață și preferințelor de peste vară. Orice model ai alege, îți garantăm că va bifa tot ce înseamnă ”comod” în lunile calde.

 

CE ÎȚI RECOMANDĂM: alege o mărime cu 0.5cm până la 1cm mai mare decât lungimea piciorului tău. Baretele cu scai te ajută să reglezi perfect sandalele, nu te îngrijora că vor fi apoi prea mari pentru gleznele tale. Tikki s-a gândit la toate.

O vară glorioasă, prieteni!

Transport gratuit

Pentru comenzile peste 250 LEI

Plata securizata

Stai fara grija atunci cand platesti

Banii inapoi garantat

Garantie 30 de zile

Reducere permanenta de 5%

Prin puncte de fidelitate

Write Your Own Review
Sandale dama VIBE V2 - Black
Rating-ul ta

Tabel de mărimi pentru sandale damă SOUL V2, VIBE V2:

Mărime EU Lungime branț Lățime
36 23.6 cm 9.7 cm
37 24.2 cm 9.9 cm
38 24.9 cm 10.1 cm
39 25.5 cm 10.2 cm
40 26.2 cm 10.3 cm
41 26.9 cm 10.5 cm
42 27.5 cm 10.7 cm
43 28.1 cm 10.8 cm

 

Cum să vă măsurați picioarele:


1. Așezați o foaie de hârtie lângă perete. Puneți piciorul (fără șosete) pe hârtie cu călcâiul lipit de perete și trasați conturul acestuia cu pixul ținut perfect vertical. 

2. Trasați o linie de la mijlocul călcâiului până la cel mai lung punct al conturului și măsurați-o (aceasta reprezintă lungimea conturului - linia a din poză).
3. Trasați o linie de la baza degetului mare (din dreptul montului) până la baza degetului mic și măsurați-o (aceasta reprezintă lățimea conturului - linia b din poză).
4. Măsurați circumferința la fel ca în poză si notați-o.

 

Alegerea mărimilor pentru copii:


Vă rugăm să aveți în vedere faptul că fiecare 6 mm înseamnă aproximativ o mărime, deci 12 mm sunt echivalentul a cca 2 mărimi! La copiii sub 18 luni, mai ales dacă sunt la primii paşi, încălțările trebuie să fie cu maxim 7 mm mai mari - recomandat 5 mm - iar la copiii peste 2 ani care deja merg cu ușurință vă sugerăm să comandaţi papucei cu 7-10 mm mai mari.

*Incaltarile noastre sunt realizate manual. Astfel, pot apărea diferențe de mărime de cel mult 2 mm.

Cum să ai grijă de încălțămintea ta Lang.S - instrucțiuni generale

Ne interesează fiecare detaliu din procesul de fabricare a fiecărei perechi Lang.S sau Tikki și, în egală măsură, de fiecare pas pe care îl faci și tu în întreținerea lor. Iată o listă de instrucțiuni pe care este bine să le urmezi dacă vrei ca perechea ta de pantofi/sandale/papuci să reziste mai mult și mai bine:

1. Evită să îi speli la mașină: spălarea încălțămintei la mașină poate deteriora materialul și structura pantofului. Încearcă să îți menții perechea Lang.S ca nouă doar prin curățarea pantofilor local, manual, cu produsele recomandate de noi.

2. Usucă-i corespunzător: după curățare, pantofii trebuie lăsați să se usuce lent, la temperatura camerei. Evită sursele directe de căldură cum ar fi radiatoarele, uscătoarele de păr sau lumina directă a soarelui. Toate acestea pot deforma și deteriora pantofii.

3. Folosește produse de curățare adecvate: încearcă să folosești numai produse specializate. Evită substanțele chimice invazive, cum ar fi înălbitorul sau orice alt produs pe bază de solvent, acestea pot deteriora ireversibil pantofii.

4. Curăță pantofii în mod regulat: curăță-i regulat pentru a îndepărta murdăria și a preveni acumularea în timp a acesteia. Pentru pantofii din piele, folosește o perie sau o cârpă specială. Pentru pantofii din material textil, o spălare manuală delicată ar fi mai potrivită.

5. Protejează-ți perechea de condiții dure: evită expunerea pantofilor la condiții extreme, cum ar fi căldura excesivă sau umiditatea. Ambele pot duce la deteriorarea materialului sau la dezlipirea tălpilor.

6. Depozitează-le corect: un loc răcoros și uscat va fi suficient. Evită spațiile strâmte în care să îi înghesui. Îi poți deforma așa. Poate reușești să îi păstrezi în cutii?

7. Alternează purtarea: poartă încălțăminte pe rând, alternat, pentru a-i permite să se aerisească. Ajută la prevenirea mirosurilor sau/și a acumulării de umiditate.

8. Grijă pentru pantofii din piele întoarsă? Un sfat: curăță-i ușor cu o cârpă moale sau cu o perie special concepută pentru pielea întoarsă. Totuși, îți recomandăm să nu îi cureți prea des, ci doar atunci când se acumulează murdăria pentru că este un material foarte delicat.

9. Evită suprafețele aspre/dure/ascuțite: ai grijă la mersul pe suprafețe abrazive care pot zgâria sau agresa tălpile și partea superioară a încălțămintei. Din păcate, garanția nu acoperă daunele rezultate din purtarea pe drumuri, poteci sau trotuare accidentate sau din utilizarea încălțămintei pe alte suprafețe aspre, abrazive sau corozive.

10. Încălțămintea Lang.S/Tikki nu este potrivită pentru activități sportive extreme, pe mașini sau biciclete fără pedale. Îți recomandăm să le eviți cât ne porți.

Drag prieten/dragă prietenă, te rugăm să acorzi atenție instrucțiunilor noastre, ne-ar plăcea să te bucuri de încălțămintea noastră vreme de multe, multe sezoane. Pentru că nu suntem răspunzători pentru daunele rezultate din nerespectarea instrucțiunilor menționate mai sus sau pentru disconfortul rezultat din purtarea unei mărimi greșite/a unui model nepotrivit de încălțăminte, nimic nu ne-ar întrista mai tare decât deteriorarea perechii tale prea devreme în călătoria pe care o parcurgeți împreună.

Tikki Shoes vă livrează produsele comandate atât pe întreg teritoriul României, cât şi internaţional, la adresa cu care v-aţi înregistrat pe site-ul nostru, sau la adresa alternativă specificată în procesul de finalizare a comenzii.

Livrarea este de asemenea gratuită pentru comenzile online cu valoare peste 249 RON, pentru toate localitățile din România din rețeaua firmei de curierat.

Pentru comenzi a căror valoare este mai mică sau egală cu 259 RON, costul de livrare este 10 RON pentru localităţile din rețeaua firmei de curierat, indiferent de modalitatea de plată - ramburs sau plată on-line.

 

Comenzi internaționale

Pentru comenzile a căror destinație este în afara României, livrarea este gratuită dacă valoarea comenzii atinge sau depășește pragul specific țării de destinație, prag menționat în tabelul de mai jos. Pentru comenzile cu valoarea mai mică decât pragul specific acelei țări, sau cu destinația într-o țară nespecificată în tabel, calculul transportului se face automat pe site în funcție de destinație și de greutatea coletului, iar plata se efectuează în avans prin card sau PayPal. Livrarea se efectuează prin DHL, GLS sau DPD, la adresa de livrare menționată în contul dvs. de pe site, sau la o adresă distinctă, indicată în procesul de finalizare a comenzii.
Costurile de livrare vor fi indicate expres în timpul procesului de finalizare a comenzii.

Atenție!
Pragul de gratuitate diferă de la o țară la alta, vă rugăm verificați tabelul de mai jos.

 

Procesarea comenzilor

Termenul de procesare a comenzilor - care nu include și timpul de livrare efectivă - este de 2-4 zile lucrătoare pentru comenzile individuale, respectiv 2-6 zile lucrătoare pentru comenzile complexe (de grup). Termenul începe de la data când comanda a fost confirmată prin email, cu condiția ca plata să fie deja confirmată atunci când aceasta se face în avans.

Tikki Shoes intenționează întotdeauna să efectueze livrarea în intervalul comunicat. Cu toate acestea, trebuie să aducem la cunoştinţă că livrarea poate uneori întârzia din cauza unor evenimente în afara controlului nostru (sărbători legale, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice ale terților, zona de livrare etc.), dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmării comenzii. Comenzile pot fi anulate când termenul de livrare depăşeşte 30 de zile.

O notificare prin email este trimisă atunci când coletul a fost predat firmei de curierat. Livrările se efectuează de luni până vineri. 

 

Riscuri transport

Pierderea sau deteriorarea produselor în timpul transportului sunt riscuri pe care cumpărătorul trebuie să le ia în calcul. Coletul trebuie deschis și verificat de cumpărător sau de persoana desemnată de cumpărător să îl recepționeze la sosire, în prezența curierului. După semnarea documentelor de transport, toate riscurile legate de produse - inclusiv pierderea sau deteriorarea lor - devin responsabilitatea cumpărătorului sau a persoanei terțe care a intrat în posesia bunurilor.

Vezi mai multe detalii despre costurile de transport international aici.



Procedura de retur atunci când se exercită dreptul contractual de retragere

<>

Atenție!
Expedierea produselor trebuie făcută pe adresa punctului de lucru, adresă ce o găsiți pe site la secțiunea "Contact" și NU pe adresa sediului social de pe factură.

 


Pentru a returna unul sau mai multe produse din comanda dumneavoastră, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

Accesați contul de client de pe site-ul tikki.ro și navigați la secțiunea Comenzi.

Selectați butonul "RETUR", alegeți produsul pe care doriți să îl returnați și completați câmpurile obligatorii din formularul de retur.

Trimiteți cererea de retur, iar aceasta va fi aprobată de echipa noastră.

Odată aprobată cererea, curierul DPD va ridica coletul în aproximativ 2 zile lucrătoare. Firma de curierat vă va contacta pentru a stabili ziua și ora ridicării coletului.

Vezi mai multe detalii despre politica de retur aici.