Measuring device Plus12

Cod produs
PLUS12
Indisponibil
70,00 RON

Pentru a fi siguri că pantofii au mărimea potrivită!

Produse favorite

Dispozitivul de măsurare Plus12

Pentru a fi siguri că pantofii au mărimea potrivită!

Dispozitivul Plus12 măsoară lungimea piciorului copilului și adaugă automat 12 mm (aproximativ  1/2 Inch) - care reprezintă spațiul extra necesar pentru creșterea piciorului. De asemenea, Plus12 măsoară cu precizie lungimea interioară a pantofului.

Știați că mai mult de jumătate dintre copiii care au făcut parte din studiul specialiștilor austrieci, purtau încălțăminte mult prea mică pentru picioarele lor? Purtarea pantofilor nepotriviți aduce cu sine probleme la nivelul picioarelor. Pentru o potrivire corectă, lungimea interioară a încălțămintei ar trebui să fie cu cel puțin 12 mm (aproximativ 1/2 Inch) mai mare decât lungimea piciorului.

 

Iată cum funcționează:

1. Pentru a măsura piciorul: puneți piciorul copilului pe dispozitivul Plus 12, fie purtând șosete subțiri, fie descult si măsurați lungimea. Plus12 adaugă automat 12 mm (aproximativ 1/2 Inch). De exemplu: dacă Plus12 arată o lungime de 180 mm, aceasta înseamnă că piciorul are o lungime de 168 mm, iar pantoful ar trebui sa măsoare cel puțin 180 mm pe interior. Măsurați ambele picioare și notați dimensiunea piciorului mai lung, în milimetri.

2. Pentru a măsura pantoful: Plasați Plus12 în interiorul pantofului și poziționați-l astfel încât să atingă vârful acestuia. Notați lungimea obținută astfel în milimetri. Sfat Tikki Shoes: asigurați-vă că poziționați cât mai corect dispozitivul fixându-l din călcâi până în vârful pantofului, fără să forțați.

3. Se potrivește pantoful?  Dacă măsurătoarea piciorului cu Plus12 este aceeași cu măsurătoarea pantofului, atunci acesta din urmă se potrivește (exemplu: lungimea piciorului măsurat cu Plus12 este de 180 mm, iar lungimea în interiorul pantofului este de 180 mm). Vă rugăm să vă asigurați că pantoful este comod pentru călcâi și rotulă, iar piciorul nu alunecă în el. Pentru orice întrebări, vă rugăm să vă adresați cu încredere la: [email protected]

 

Notă Tikki Shoes – spațiul extra de 12mm este o recomandare făcută de specialiștii austrieci, însă din experiența noastră această lungime poate fi puțin cam mult, mai ales pentru primii pași. Recomandarea noastră este să calculați un spațiu extra de maxim 7-8mm, în cazul în care aveți copii mici ce nu au încă un mers sigur, și 7-12mm pentru copiii care merg deja cu încredere.

 

De ce vârful roșu de plastic Plus12 nu se potrivește în anumiți pantofi?

Degetul mare al majorității copiilor care abia învață să meargă măsoară aproximativ 12 mm în înălțime - la fel ca vârful de plastic Plus12. Așadar, dacă Plus12 nu intră până în vârful pantofului, aceasta înseamnă că acel pantof nu este potrivit pentru piciorul copilului.

 

Vă recomandăm un tutorial video pentru utilizarea corectă a dispozitivului Plus12

Transport gratuit

Pentru comenzile peste 250 LEI

Plata securizata

Stai fara grija atunci cand platesti

Banii inapoi garantat

Garantie 30 de zile

Reducere permanenta de 5%

Prin puncte de fidelitate

Write Your Own Review
Measuring device Plus12
Rating-ul ta

Cum să ai grijă de încălțămintea ta Lang.S - instrucțiuni generale

Ne interesează fiecare detaliu din procesul de fabricare a fiecărei perechi Lang.S sau Tikki și, în egală măsură, de fiecare pas pe care îl faci și tu în întreținerea lor. Iată o listă de instrucțiuni pe care este bine să le urmezi dacă vrei ca perechea ta de pantofi/sandale/papuci să reziste mai mult și mai bine:

1. Evită să îi speli la mașină: spălarea încălțămintei la mașină poate deteriora materialul și structura pantofului. Încearcă să îți menții perechea Lang.S ca nouă doar prin curățarea pantofilor local, manual, cu produsele recomandate de noi.

2. Usucă-i corespunzător: după curățare, pantofii trebuie lăsați să se usuce lent, la temperatura camerei. Evită sursele directe de căldură cum ar fi radiatoarele, uscătoarele de păr sau lumina directă a soarelui. Toate acestea pot deforma și deteriora pantofii.

3. Folosește produse de curățare adecvate: încearcă să folosești numai produse specializate. Evită substanțele chimice invazive, cum ar fi înălbitorul sau orice alt produs pe bază de solvent, acestea pot deteriora ireversibil pantofii.

4. Curăță pantofii în mod regulat: curăță-i regulat pentru a îndepărta murdăria și a preveni acumularea în timp a acesteia. Pentru pantofii din piele, folosește o perie sau o cârpă specială. Pentru pantofii din material textil, o spălare manuală delicată ar fi mai potrivită.

5. Protejează-ți perechea de condiții dure: evită expunerea pantofilor la condiții extreme, cum ar fi căldura excesivă sau umiditatea. Ambele pot duce la deteriorarea materialului sau la dezlipirea tălpilor.

6. Depozitează-le corect: un loc răcoros și uscat va fi suficient. Evită spațiile strâmte în care să îi înghesui. Îi poți deforma așa. Poate reușești să îi păstrezi în cutii?

7. Alternează purtarea: poartă încălțăminte pe rând, alternat, pentru a-i permite să se aerisească. Ajută la prevenirea mirosurilor sau/și a acumulării de umiditate.

8. Grijă pentru pantofii din piele întoarsă? Un sfat: curăță-i ușor cu o cârpă moale sau cu o perie special concepută pentru pielea întoarsă. Totuși, îți recomandăm să nu îi cureți prea des, ci doar atunci când se acumulează murdăria pentru că este un material foarte delicat.

9. Evită suprafețele aspre/dure/ascuțite: ai grijă la mersul pe suprafețe abrazive care pot zgâria sau agresa tălpile și partea superioară a încălțămintei. Din păcate, garanția nu acoperă daunele rezultate din purtarea pe drumuri, poteci sau trotuare accidentate sau din utilizarea încălțămintei pe alte suprafețe aspre, abrazive sau corozive.

10. Încălțămintea Lang.S/Tikki nu este potrivită pentru activități sportive extreme, pe mașini sau biciclete fără pedale. Îți recomandăm să le eviți cât ne porți.

Drag prieten/dragă prietenă, te rugăm să acorzi atenție instrucțiunilor noastre, ne-ar plăcea să te bucuri de încălțămintea noastră vreme de multe, multe sezoane. Pentru că nu suntem răspunzători pentru daunele rezultate din nerespectarea instrucțiunilor menționate mai sus sau pentru disconfortul rezultat din purtarea unei mărimi greșite/a unui model nepotrivit de încălțăminte, nimic nu ne-ar întrista mai tare decât deteriorarea perechii tale prea devreme în călătoria pe care o parcurgeți împreună.

Tikki Shoes vă livrează produsele comandate atât pe întreg teritoriul României, cât şi internaţional, la adresa cu care v-aţi înregistrat pe site-ul nostru, sau la adresa alternativă specificată în procesul de finalizare a comenzii.

Livrarea este de asemenea gratuită pentru comenzile online cu valoare peste 249 RON, pentru toate localitățile din România din rețeaua firmei de curierat.

Pentru comenzi a căror valoare este mai mică sau egală cu 259 RON, costul de livrare este 10 RON pentru localităţile din rețeaua firmei de curierat, indiferent de modalitatea de plată - ramburs sau plată on-line.

 

Comenzi internaționale

Pentru comenzile a căror destinație este în afara României, livrarea este gratuită dacă valoarea comenzii atinge sau depășește pragul specific țării de destinație, prag menționat în tabelul de mai jos. Pentru comenzile cu valoarea mai mică decât pragul specific acelei țări, sau cu destinația într-o țară nespecificată în tabel, calculul transportului se face automat pe site în funcție de destinație și de greutatea coletului, iar plata se efectuează în avans prin card sau PayPal. Livrarea se efectuează prin DHL, GLS sau DPD, la adresa de livrare menționată în contul dvs. de pe site, sau la o adresă distinctă, indicată în procesul de finalizare a comenzii.
Costurile de livrare vor fi indicate expres în timpul procesului de finalizare a comenzii.

Atenție!
Pragul de gratuitate diferă de la o țară la alta, vă rugăm verificați tabelul de mai jos.

 

Procesarea comenzilor

Termenul de procesare a comenzilor - care nu include și timpul de livrare efectivă - este de 2-4 zile lucrătoare pentru comenzile individuale, respectiv 2-6 zile lucrătoare pentru comenzile complexe (de grup). Termenul începe de la data când comanda a fost confirmată prin email, cu condiția ca plata să fie deja confirmată atunci când aceasta se face în avans.

Tikki Shoes intenționează întotdeauna să efectueze livrarea în intervalul comunicat. Cu toate acestea, trebuie să aducem la cunoştinţă că livrarea poate uneori întârzia din cauza unor evenimente în afara controlului nostru (sărbători legale, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice ale terților, zona de livrare etc.), dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmării comenzii. Comenzile pot fi anulate când termenul de livrare depăşeşte 30 de zile.

O notificare prin email este trimisă atunci când coletul a fost predat firmei de curierat. Livrările se efectuează de luni până vineri. 

 

Riscuri transport

Pierderea sau deteriorarea produselor în timpul transportului sunt riscuri pe care cumpărătorul trebuie să le ia în calcul. Coletul trebuie deschis și verificat de cumpărător sau de persoana desemnată de cumpărător să îl recepționeze la sosire, în prezența curierului. După semnarea documentelor de transport, toate riscurile legate de produse - inclusiv pierderea sau deteriorarea lor - devin responsabilitatea cumpărătorului sau a persoanei terțe care a intrat în posesia bunurilor.

Vezi mai multe detalii despre costurile de transport international aici.



Procedura de retur atunci când se exercită dreptul contractual de retragere

<>

Atenție!
Expedierea produselor trebuie făcută pe adresa punctului de lucru, adresă ce o găsiți pe site la secțiunea "Contact" și NU pe adresa sediului social de pe factură.

 


Pentru a returna unul sau mai multe produse din comanda dumneavoastră, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

Accesați contul de client de pe site-ul tikki.ro și navigați la secțiunea Comenzi.

Selectați butonul "RETUR", alegeți produsul pe care doriți să îl returnați și completați câmpurile obligatorii din formularul de retur.

Trimiteți cererea de retur, iar aceasta va fi aprobată de echipa noastră.

Odată aprobată cererea, curierul DPD va ridica coletul în aproximativ 2 zile lucrătoare. Firma de curierat vă va contacta pentru a stabili ziua și ora ridicării coletului.

Vezi mai multe detalii despre politica de retur aici.